۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

خدا بسه دیگه انتظار....



دوستان عزیزم ضمن تبریک میلاد آقا امام زمان خواهش می کنم این مطلب رو تا آخر مطالعه کنید شاید به نظر طولانی باشه ولی خوب فکر کنم برای شما هم مفید باشه؛ اگه عجله دارید قسمتای رنگی رو بخونید متشکرم

خیلی وقتا باخودم فکر می کردم چرا انقدر می گن یارای اما زمان 313 تان؟ اینقدر منتظر( میلیون ها نفر!!!) فقط 313 تاش یار امام زمانند؟

با خودم می گفتم حتما امام زمان وقتی یاراش کم تر بشن و بشن 313 تا ظهور نمی کنه... اما چند وقتیه فهمیدم 313 چه عدد بزرگیه ... و حالا حالا ها به 313 نمیرسیم...


خدایا نمیشد حالا یک عدد کوچکتری رو انتخاب می کردی؟

حالا درسته رازهایی هست تو عدد 313 ( یکی از رازاش 3+1+3 = 7) ولی خوب نمیشد با یک عدد دیگه جورش کنی


حالا ازین موضوع بگذریم

امام زمان گله دارم ازت بدجور ...

من تا حالا نشنیدم یکی از اجدادت یا پدرت بگن هاله نور دور سرمون بوده یا بگن ما وقتی صحبت می کنم همه مات و مبهوت نگاهم می کنن یا نشنیدم به مخالفشون گفته باشن به اندازه بزغاله نمی فهمند...

یا نشنیده بودم بگن وقتی رفتم فلان جایک همه اومدن استقبالم و باهام عکس گرفتن ( البته می دونم زمان اونا دوربین نبوده) ولی حتی همون استقبالشم نشنیده بودم کلا از خودشون تعریف نمی کردند. الان نماینده هات!!!!! همه ی این کارها رو می کنن.

امام زمان مگه نمیبینی همه ی خراب کاریا افتاده گردنت ... خون مظلوم رو ندیدی، بابا امام هم یک مسئولیتی داره بالاخره، امام حسین رو ندیدی با طاغوت مبارزه کرد بخدا مبارزه با منافق واجب تره!

آهان خدا نمی زاره بیای ،

خدایا چرا امام زمانمون رو انقدر عذاب می دی چرا نمی زاری بیاد ، گرچه بازم میدونم بدی یه مارو نمی خوای. ولی بسه تا کی طاغوت و ظلم و فساد تا کی سوءاستفاده از دین؟

خدایا یعنی واقعا این دینی که اینا میگن دین اصلیته ؟خدایا دیدی تا به یک مسئله میرسن که با افکارشون متفاوته اسمشو میزارن شبهه بعد جوابایی می دن هزار تا دلیل بی ربط میارن تا آدم گیج شه نفهمه چی به چی شده؟

دیدی چه راحت احادیث رو برای خودشون گلچین می کنن؟خدا اگه ندیدی این نمونش رو ببین:

1. علامه مجلسی، بحار، ج‏53، ص‏8: امام صادق (ع) به یکی از شاگردان معروفش به نام مفضل فرمود: «کل بیعة قبل ظهور القائم (ع) فبیعته کفر و نفاق و خدیعة (هر بیعتی قبل از ظهور قائم (ع) انجام شود آن بیعت، کفر، نفاق و تزویر است

2. شیخ حر عاملی، اثباة الهداة، ج‏7، ص‏65; وسائل الشیعه، ج‏11، ص‏37 :امام باقر (ع) فرمود: « کل رایة ترفع قبل قیام القائم فهی طاغوت هر پرچمی که قبل از قیام قائم برافراشته شود، صاحب آن پرچم طاغوت است

3. علامه مجلسی، بحار، ج‏52، ص‏303; محدث کلینی، روضة الکافی، ص‏264: امام سجاد (ع) فرمود: «والله لایخرج واحد منا قبل خروج القائم الا کان مثله مثل فرخ طار من وکره قبل ان یستوی جناحاه، فاخذه الصبیان فعبثوا به; سوگند به خدا قبل از قیام قائم (عج) هیچ یک از ما قیام نکند، مگر این‏که مثال او، همچون مثال جوجه‏ای است که قبل از استوار شدن و محکم گشتن پرهایش از لانه‏اش بیرون آید و پرواز کند، کودکان آن را می‏گیرند و با آن بازی می‏نمایند

4. علامه مجلسی، بحار، ج‏52، ص‏303; محدث کلینی، روضة الکافی، ص‏264: امام صادق (ع) به یکی از شاگردانش به نام سدیر فرمود: «الزم بیتک و کن حلسا من احلاسه، واسکن ما سکن اللیل والنهار فاذا بلغک ان السفیانی قد خرج فارحل الینا ولو علی رجلک؛ ملازم خانه‏ات باش، و همانند فرشی از فرش‏های خانه‏ات در خانه بمان، و مادامی که شب و روز ساکن است (و صیحه مخصوص آسمانی را نشنیده‏ای) ساکن باش، ولی هنگامی که خبر به تو رسد که سفیانی خروج نموده، به سوی ما بیا هرچند با پای پیاده باشد

5. شیخ حر عاملی، وسائل الشیعه، ج‏11، ص‏35 تا 41: روایات دیگری نیز به همین مضمون نقل شده است.


یا مهدی(عج) یک یا علی بگو و قیام کن و حق وباطل رو نشون بده ... منتظرتم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

2 نظر:

سعید1988 گفت...

قسمت نظرات چرا کار نمی کنه

ناشناس گفت...

به نام خدا
سلام.دوستان بنظرم تو این شرایط لازمه هر حدیث و روایتی را میبینیم(چه از این طرف چه از اون طرف)ابعاد اون را هم درنظربگیریم و کمی عمیق بشیم، الحمدلله الان که با اینترنت راحت میشه جستجو کرد، مثلا در مورد این احادیث جستجو کردم که لینک یکی از نقدهای موجود را برایتان میفرستم.خواهش میکنم حتما نگاه کنید. http://www.montazeranmonji.com/content/view/240/40/ خواهش میکنم...