۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

خدا تو هم؟

خدایا تو هم اینجوری اعتراف می گیری ؟

اینا میگن نماینده ی تو روی زمینن و دین اصیل تورو دارن اجرا می کنن ... خدایا یعنی توی اون دنیا تو مثل اینا اول می ندازیمون جهنم بعد ازمون سوال جواب می کنی؟ نگفته بودی نکیر و منکر تو جهنم میان می پرسن؟؟
یعنی اعتراف کنم همه کاره من بوده می بریم بهشت؟؟؟
پس بزار قبل از این که بیام اون دنیا و همون اول بندازیم جهنم اعتراف کنم: من هیتلرم ،
صدام حسین طرحهای من رو اجرا می کرد من بهش می گفتم چکار کنه ,
هیروشیما کار من بود معذرت می خوام....
همین الان به قتل ندا و سهراب و ... اعتراف می کنم.
انقلاب مخملی گرجستان , ایران و .... نقشه ی من بود.
هاله ی نور ساختگی بود من برا خندش درست کردم ،
آمارای بانک مرکزی رو من دست کاری کردم و درآمد ایران رو 4 برابر نشون دادم.
11 سپتامر با بنلادن همکاری کردم.
هواپیمای توپولف رو من ساختم تا هر سال یک چند نفری رو بکشم حال کنم .
نکته: ولی اون سری که هواپیما سالم نشست نقص فنی داشت متاسفانه سقوط نکرد.
اون گناهای دیگه رو هم شک نکن همش رو بدون استثنا انجام دادم؟

حالا چی می بریم بهشت؟ ای بابا اینجوریم که میرم جهنم پس چکار کنم؟؟


3 نظر:

GHOST گفت...

یکی با قلم ، یکی با شکنجه(شریعتمداری و مرتضوی)
بررسی سابقه ی دو تن از منفورترین مهره های رژیم...
سبز باشید[گل]

ناشناس گفت...

با عرض سلام و تبریک عید سعید نیمه
شعبان

اسباب کشی کردم!

البته نه به بلاگر، همین بلاگفا. فقط به یه آدرس جدید.

لطفا پیوند جدید را جایگزین کنید.

کیوان گفت...

با عرض سلام و تبریک عید سعید نیمه
شعبان

اسباب کشی کردم!

البته نه به بلاگر، همین بلاگفا. فقط به یه آدرس جدید.

لطفا پیوند جدید را جایگزین کنید.
[گل][گل][گل]